søndag 9. februar 2014

Ikke alltid som planlagt ;)

Når jeg er i bruktbutikken, pleier jeg å se etter kjeder/smykker og sånt som kan være fint som dekor på de tingene jeg lager.



 For et par uker siden kjøpte jeg en boks med diverse smykkelagings perler osv for slikk og ingen ting på en facebookside.




Og etter å ha startet med sortering, så jeg hvor mye fint det var der og fikk inspirasjon. Jeg kom til å tenke på at jeg også hadde en boks med perler fra min mor.


Eh ja det er litt å sortere der ja ;)

Så startet det morsomme:)







Tilslutt en liten smykkeboks av dorullkjerner med dekoupage :)
Har vært på Ebay nå og bestilt litt kjeder og staver og slikt for å supplere det andre. Snart er det bare å sette igang storproduksjon:) Noen ganger går det ikke akkurat slik man hadde planlagt, og glad er jeg for det :)

Ha en kjempefin morsdag :)


2 kommentarer:

Takk for besøket:)