mandag 17. desember 2012

Det blir jul:)


 Du verden som tiden flyr. Ikke lenge igjen til jul og ute ser det ut som om verden har blitt pynta med melis. Jeg skal prøve å være mer aktiv på bloggen i tiden som kommer. Har fortsatt igjen litt baking og juleverksted med bla tapetrester:)
 
 
Denne julekalenderen er av enkleste sort, hjemmelagde brune poser med julebilder på. Den er like populær hvert år og har vært i bruk i 6 år-

Måtte bare ta med et bilde av trollhasselen i hagen. Det er så fint når det nettopp har snødd.



Gikk på kanppelageret mitt og fant en masse perlemors knapper. Et søtt lite hjerte:)


Advendtsstaken iår ble litt av alt mulig.


Jeg pleier ikke å bake så mye til jul, bare det jeg har lyst til. I år blir det noen slag og her
har jeg bakt Frans Josefs Konfektkake. Den er bare helt nydelig; smelter på tunga og legger seg på ribbeina:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for besøket:)