torsdag 7. februar 2013

Endelig litt til overs


I hvertfall en dråpe energi å spore i dag.
Nok til å gjøre ferdig noe av mine ideer.










Var innom FK butikken i forrige uke og kjøpte striesekker til den nette sum av 38.- pr stk. De er ganske tett vevd og er bare å plukke ut de som er finest i strukturen. Store er de også. Jeg sliter med å bestemme meg for hva som skal
gjøres med den lakkerte tre spisestua....Mørk eller lys eller begge deler.











Fikk en god IDE, synes jeg selv i hvert fall:) Jeg kjøper en lys helst hvit voksduk, så får jeg et hvitt bord. Trekke om stolene skulle jeg uansett. Dra, legg an og skyyyt:) Kan hende det hjelper meg til å bestemme meg.













Hva om jeg lager et trekk til ryggen på stolene .... da kan jeg late som om de ikke er trehvite og jeg kan dekorere ryggen til stolene på en enkel måte hvis jeg vil. Jepp jepp det skal jeg gjøre:)
 Ser at stria ser merkelig ut på bildene.....jaja Det er helt vanlig strie altså...
Fikk litt avskjær fra sekkene.
Synes de var så fine på en måte, så jeg pyntet en sinkpotte fra jul med det. Hadde vært knall med litt perler på ståltråd også ser jeg:)
Alt i alt er jeg ganske fornøyd for i dag.

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for besøket:)