søndag 23. februar 2014

Smykkeproduksjon.

Har fått fylt på med Swarovski perler og litt andre ting, så da er det bare å slippe seg løs. Jeg hadde ikke tenkt at bloggen min skulle være en salgs arena, men hvis du har lyst til å kjøpe noe, så kan du det ;) Jeg har satt på en liten pris ved hver ting.



Armbånd med glassperler med blomster inni. 75.-





Armbånd i turkis og blått. 75.-



Kjede ca 55 cm med lilla perler 100.-




 Kjede ca 65 cm med Swarovski perler, svarte og blanke. 150.-


Lange øredobber med feer 55.-


Prisene er inkl porto i Norge. Dette startet i bruktbutikken, da jeg kjøpte med meg kjeder og smykker for å dekorere ting jeg lagde. Veldig morsomt :) Må tilslutt bare beklage den dårlige bildekvaliteten. farger og bling er mye bedre i virkeligheten.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for besøket:)