onsdag 26. mars 2014

Mer Spiration :)

Endelig kom det masse SOL og vårfølelsen kjennes i kroppen. Denne uka er det vaskealtoghengeut uka:) Det er bare så DEILIG å kjenne lukta av sengetøy som har tørket ute.Gardinene har blitt byttet ut i stua og alt er mye lysere. Kan det bli bedre?




Idag skal grillen igang til middag. Vi har grillet mange ganger alt og det er så DEILIG med grillmat. Jeg har lagt koteletter i marinade ;) Det har ikke blitt så mange innlegg i det siste, men kreativiteten blomstrer i takt med sola;) Nå er det mest smykker det dreier seg om, og ja, jeg har sådd blomster og priklet dem. Skal lage et eget innlegg om det senere.

Her er bilder av noe av det jeg har laget.

 Jeg har organisert meg og fått laget meg BUTIKK på Etsy.

https://www.etsy.com/no-en/shop/Spiration?ref=shopinfo_shophome_leftnav

Ta gjerne en tur innom.
 






Blått og TURKIS minner meg om sommer og bading i Middelhavet.












Litt hverdagsbling skal man UNNE seg. SWAROVSKI skinner så fint:)









Har du lyst til å se flere bilder er du VELKOMMEN til SPIRATION på etsy :)

Ha en deilig dag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for besøket:)