onsdag 12. september 2012

Prosjekter

Jeg synes det er så artig å lage ting igjen. Har vært borte fra det i noen år og våknet liksom igjen i sommer. Jeg har en kabeltrommel stående som jeg skal pusse og male. Jeg skal male den ene veggen på rommet til dattern min, skap og hyller skal også få litt maling der. Jeg har nevnt på tidligere at jeg jakter på nattbord. Jeg har lyst til å lage en veggtavle av noe, vet ikke helt av hva enda. Har forsøkt å få tak i sprossevinduer, men det er det mange andre som vil ha også så det er litt vanskelig. Jeg må nevne at jeg sliter med vondt skulder og må ta det litt rolig. De tyngste tinga får jeg mannen i huset til å hjelpe meg med, men slike ting som å male kan jeg bare bruke litt lengre tid på, selvom jeg ville hatt det ferdig igår. Men morro med prosjekter, tanker og ideer. Dessuten artig å gå på skattejakt i bruktbutikker. Det siste jeg tenkte på nå sist helg var å gå ned til elva og prøve å finne drivved. Det er så fint det der tørre grå treverket.
Nå skal  jeg ihvertfall strikke ferdig en hals/skjerf til frøkna for det er jammen ikke lenge til det blir kaldere i været.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for besøket:)