mandag 10. september 2012

Velkommen:)

Velkommen til meg selv og til dere som stikker en tur innom:) jeg har vært mye rundtomkring på besøk hos andres blogger og blitt inspirert og tenkte det var på tide å gi noe tilbake:) Jeg skal få lagt ut bilder av det jeg har laget i det siste i løpet av de neste dagene. Føler meg litt ukjent og ikke sikker på hvordan jeg skal gjøre alt enda, men jeg får det nok til etterhvert. Jeg er ganske inspirert av Shabby Chic, samtidig som jeg har sansen for kontraster. For tiden har jeg dilla på lilla og datteren min har dilla på blått. Jeg digger å dra på skattejakt i bruktbutikker for å se om det er noe jeg kan pusse opp eller lage noe av.

I mellomtiden håper jeg at du stikker innom igjen litt senere når jeg er ordentlig igang.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for besøket:)