fredag 18. januar 2013

Islykt og DIY

En ting som er bra med denne kulda er at man kan lage islykter. Har sett så mange fine rundomkring på forskjellige blogger:) Synes de med rognebær er spesielt flotte. Men jeg har ikke rognebær..
Jeg fant denne ideen på bloggen  Moseplassen. Kjempefin måte å ha fortsatt glede av julestjerna. Jeg har brukt hjerteforma bøtte. Har sett flere eksempler hvor det er brukt springform, det er bare gørfint:)


Nattbordet til frøkna er også ferdig. Før under og etter til høyre. Nederste bildet viser nærbilde av knotter på tv skapet. På nattbordet er det knott med sommerfugl. Skal ta litt flere bilder når alt er på plass. Større prosjekter tar litt lengre tid. Når tv skapet skulle inn, måtte noe ut og jeg tenkte jeg skulle ha bedrollers men de jeg skulle ha var utsolgt. da får man bare vente litt.

De flotte knottene har jeg kjøpt på Feel.

Før.


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for besøket:)