mandag 7. januar 2013

Nyttårssalg

Skulle bare på bruktbutikken en tur i morges men siden den var stengt(siden før jul) ble det en impulstur til byen til gjenbruket. Der hadde det ikke skjedd noe på en stund. Synes vel at folk kan rydde litt etter jul og levere til brukt butikkenene .....
Grunnen til denne lille frustrasjonen er at jeg har fått det for meg at jeg skal ha blanke lysestaker i glass i forskjellige høyder og typer. Jeg finner ingen....kanskje i den butikken som har vært stengt. Kanskje i morgen? I hvert fall så ble det noen turer i andre butikker og jeg må bare si at det var nokså stusselige greier for det aller meste. Salget altså, som var stusselig.
 


Kjøpte meg litt sink greier på plantasjen til halv pris da. Dro dit egentlig for at jeg skulle ha noen potteblomster som kunne friske opp litt, men det var nesten ikke blomster der faktisk...


Så lenge de har roser på Kiwi og jeg har Tuja i hagen, så klarer jeg meg jeg:)

Var i hvert fall kjempesliten etter den turen til byen. Kan ikke si at energinivået er på topp.

Har trua på den lokale bruktbutikken igjen i morgen. Har vært på besøk på flere blogger og har fått nye ideer, Er så moro og det er så mange flinke folk der ute:)

Til neste gang!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for besøket:)