torsdag 28. november 2013

Loppemarked og sånn:)

Sjarmen med loppemarked og bruktbutikker er at du ikke vet hva du finner. Ofte har jeg noen ideer jeg har lyst til å sette ut i livet, men det er ikke alltid jeg finner det jeg skal ha. Blir ofte frustrert, men allikevel er det jakten som gjør hele greia. Som for eksempel glass lysestaker....
Ideene mine kommer ofte som bilder, og jeg så for meg mange lysestaker i forskjellige høyder. Til å begynne med fant jeg ingen, bare korte....Etter hvert har jeg funnet en her og en der :)

 Gjenbruk, gjenbruk, gjenbruk ;) Skapet har jeg fått, lysslyngen er fra Jysk, bilde på toppen er fra Portugal, men resten brukt.
Etasje fat med kongler til tørk fra Corfu.

En gammel kjenning gitt :) Tapetrester ;)

Steiner fra strender vi har vært med kongle og tegning fra barnehagen. Stjernenatt tror jeg de lagde:)
Et bilde til av etasje fatet. Se hvordan frøene kommer ut av konglene.... de skal få komme i potter på sen vinteren rundt mars måned.
Klikk gjerne på blyanten nedenfor og skriv en hilsen, setter pris på det:)
So long :)

1 kommentar:

  1. Nå var det ingen blyant her, hm merkelige greier. Men nå har jeg startet så da kan jo du fortsette :)

    SvarSlett

Takk for besøket:)