fredag 29. november 2013

Mer gjenbruk!

Hermetikkbokser er veldig anvendelig til alt mulig. Neste helg skal jeg delta på et julemarked, så da vil jeg legge ut "varene" mine her fortløpende.
 Hermetikkbokser kan som sagt brukes til mye
 Vintagebilder har vært populært lenge og jeg tenkte, hvorfor ikke bruke noe fra vår egen kongefamilie :)
 Her er boksene serviettholder og lysholder. Serviettholder har jeg selv og den tar ikke plass i det hele tatt:)
Flasker har så fin form synes jeg. Disse kan brukes som vaser eller lysestaker, eller bare som de er :)
Takk for at du stakk innom. Håper du får en deilig helg. Det er lov å kose seg litt med pynting og juleforberedelser nå som det er 1 advent.

2 kommentarer:

  1. Hei fin blogg du har. Go advent ønske æ dæ.f

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det :) Håper du får en fin advent også, er en tid for nytelse :)

      Slett

Takk for besøket:)